III Nocny Maraton Filmów Górskich "Ludzie Gór" 31.01-01.02.2014r.
Termin: 31.01-01.02.2013 r. (piątek - sobota)
Zbiórka 31.01.2014r. godz. 1730 sali Centrum Kształcenia Ustawicznego w Pszczynie przy ul. Bogedaina. Na dole strony fotka budynku oraz mapka (tam gdzie było walne zebranie).
Rozpoczęcia 1800
Tematem przewodnim maratonu są "Ludzie Gór" i nie tylko :).
Zakończenie 1 lutego około 800
Po każdej projekcji krótka przerwa
W trakcie spotkania, będzie można wypić kawę, herbatę ewentualnie coś zjeść
Koszt 10 zł. (2 zł składki członkowskiej) 8 zł. - zakup kawa, herbata, coś do jedzenia itp. Słodycze we własnym zakresie - jak zwykle ciasto/a mile widziane.
Spotkanie skierowane jest dla osób będących członkami Klubu, osoby, które nie są członkami Klubu a chciałaby wziąć udział w spotkaniu prosimy o wypełnienie i dostarczenie (w dniu spotkania) deklaracji członkowskiej UKST "DIABLAK".
ilość miejsc: 30decyduje kolejność zgłoszeń
(w razie problemów z przyciskiem proszę o kontakt mailowy)
karimaty i śpiwora (jakby ktoś się zbytnio zmęczył można będzie się zdrzemnąć)
kubek, łyżeczka, sztućce
jak zwykle coś na słodko, jakieś ciasto może ktoś upiecze, kanapki itp. itd.
WAŻNE!!! UCZNIOWI (nawet pełnoletniemu) ZAPEWNIA SIĘ OPIEKĘ PRZEZ CAŁY CZAS TRWANIA SPOTKANIE DLATEGO UCZESTNIK MOŻE OPUŚCIĆ WCZEŚNIEJ SPOTKANIE TYLKO POD OPIEKĄ RODZICA. (ten warunek nie dotyczy osób dorosłych nie będących uczniami)
Organizator zastrzega sobie możliwość zmiany odpowiednich godzin wynikłych z przyczyn technicznych, łącznie z odwołaniem imprezy.
Osoby które do tej pory nie brały udziału w wyjazdach proszę o wcześniejsze przesłanie na: skkt.diablak@gmail.com następujących danych:
Imię Nazwisko
Adres
tel domowy/rodziców
Pesel
nr gg. w celach kontaktowych
Dane te pozwolą na sprawne przygotowanie dokumentów niezbędnych przy organizacji wycieczek.